ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ”Πρόληψη επιθετικότητας και σχολικός εκφοβισμός”

Τα παιδιά πρέπει να βρουν θετικούς τρόπους για τη διαχείριση των σχέσεων αποφεύγοντας την κυριαρχία , τον έλεγχο ή τον αποκλεισμό. Οι δασκάλες της Ε’ τάξης εφάρμοσαν κάποιες πρακτικές (ενεργοποίηση ενσυναίσθησης, προαγωγή της συμπερίληψης, αποδοχή της ετερότητας, ενίσχυση αυτοπεποίθησης…)  για την πρόληψη και την αντιμετώπιση του εκφοβισμού και δίδαξαν στα παιδιά τρόπους επίλυσης συγκρούσεων, αλλά και κοινωνικές/συναισθηματικές δεξιότητες .